Informacija
Datum: 30.05.2012
Tema: SDP - UMAG

Gradska organizacija SDP Grada Umaga, radi povećanog interesa i upita građana i građanki, obaviještava da će svake subote, u vremenu od 9 do 11 sati, u prostorijama gradske organizacije (Trg Marije i Line 1.) organizirati dežurstvo.
Građani i građanke imati će tada priliku izravno postavljati pitanja te davati prijedloge i sugestije vodstvu stranke, gradskim vijećnicima te saborskoj zastupnici SDP-a.
Jedino zajedničkim snagama možemo Umag učiniti boljim! Pridružite nam se u tome!

L organizzazione cittadina del Partito Socialdemocratico (SDP) della Città di Umago, visto l'aumento dell'interesse e delle domande dei concittadini, informa che ogni sabato delle ore 9,00 alle ore 11,00 presso la sede in Piazza Maria e Lina 1, sarà organizzato un servizio di informazione al pubblico.
In tali occasioni tutti gli interessati avranno modo di porre delle domande, dare suggerimenti e proposte ai membri della presidenza del partito, ai consiglieri municipali a alla parlamentare al Sabor croato.
Solamente uniti possiamo fare di Umago una città migliore! UniteVi a noi!

SDP UMAG(O)

This article comes from SDP Umag

The URL for this story is: